Skolióza, Ektomorf, Tréning rady

Naše a Vaše rady týkajúce sa tréningových plánov

Moderátori: eerl, Valihora, starosta

Skolióza, Ektomorf, Tréning rady

Poslaťod Cepo24 » Ned 29. Sep 2013 18:59:04

Zdravím no tak som tu nový na webe a chcel by som poradiť ohľadom skoliózy, samotypu ektomorf a jeho tréningu.. Prešiel som trochu aj nejaké témy so zameraním hlavne tej skoliózy ale moc som toho nenašiel.. Niečo o mne tak mám 15 rokov, zhruba 186 cm, váha 76 kg.. Cvičim nejaký ten čas zhruba od januára.. Mám skoliózu (neviem koľko stupňov) a minule ak som bol za doktorkou tak mi povedala že sa to zhoršilo možno to je asi tým že som dbal na väčšie váhy a nedbal na techniku.. Mám aj tie cviky na chrbát ale to ma absolútne nebaví no ale aj napriek tomu našiel som si paru cvikov na "spodný chrbát"..V marci som začal chodiť do posilovni až do maja-júna.. Posledný mesiac-dva som cvičil vlastnou vahou kliky a neskutočne som porástol hlavne na hrudník aj chrbát.. No ruky mi nejak zaostávajú.. Chcel by som opäť začať chodiť do posilovni ale potreboval by som radu hlavne s tréningom akým cvikom sa vyvarovať koľko cvikov napr. pri tricepse robiť koľko série a pod.. Komu čo pomohlo na skoliózu a či sa vám to zlepšilo aj po nejakom čase čo ste chodili do posilovni atď.. K strave neviem.. jem proste všetko kedže chcem nabrať.. no na bielkoviny nezabudám :D Neberiem žiadne doplnky.. Budem vďačný za každý koment radu a pod :)
Cepo24
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Sob 30. Mar 2013 22:42:32

Späť na Tréning

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron