Cviky s vlastní váhou

Naše a Vaše rady týkajúce sa tréningových plánov

Moderátori: eerl, Valihora, starosta

Cviky s vlastní váhou

Poslaťod silak7777777 » Str 22. Máj 2013 16:53:19

Zdravím borci. Po delší době se opět hlásím zpátky na foru. Přicházím s jednou otázkou.
Co si myslíte o tomto tréningu?
http://www.youtube.com/watch?v=HuGrS6xU3Hw
Ptám se spíš za svého kamaráda.
Zajímalo by ho, jestli se tímto tréningem dá dosáhnout dobrých výsledků. Jde hlavně o to, jestli se i pomocí různých druhů kliků dá docílit dokonalého hrudníku. (bez benchpressu a ostatních cviků na prsa)
Naposledy upravil silak7777777 dňa Štv 27. Jún 2013 16:21:54, celkovo upravené 1
No pain No gain!
silak7777777
 
Príspevky: 116
Registrovaný: Pon 11. Feb 2013 21:27:36

Re: Tréning na prsa

Poslaťod Kefas21 » Str 22. Máj 2013 19:04:39

určo ano, ak nie hmotu a silu tak vybušnosť a vydrž určite
Kefas21
 
Príspevky: 135
Registrovaný: Pia 15. Feb 2013 22:47:39

Re: Tréning na prsa

Poslaťod starosta » Str 22. Máj 2013 19:13:03

Pekne tvarovaný hrudník dokážeš aj takým tréningom už pri väčšom objeme a aj zdatnosti to každého nebude baviť lebo dokážeš viacej opakovaní ale hrudník si spravíš dobrí a nie len ten ale je to aj na ramená a ruky a aj brucho dokonca čiastočne aj chrbát zapájaš ;)
Obrázok užívateľa
starosta
 
Príspevky: 385
Registrovaný: Pia 30. Mar 2012 16:21:20

Re: Tréning na prsa

Poslaťod silak7777777 » Str 22. Máj 2013 19:51:45

To máš recht Starosta. Je pravda, že já udělám vpohodě třeba 80 kliků a už mě to nebaví. Teď se zeptám: Kdybych byl třeba někde na dovolené nebo prostě neměl zrovna přístup do žádné posilky, stačilo by udělat co nejvíc kliků? Zvětšoval by se mi pořád objem, i když to pro mě není žádný těžký cvik?
No pain No gain!
silak7777777
 
Príspevky: 116
Registrovaný: Pon 11. Feb 2013 21:27:36

Re: Tréning na prsa

Poslaťod MAte » Str 22. Máj 2013 22:47:04

Spravíš si tréning na vrch tela, kde zaradíš kliky po 10-15opakovaní: klasické, široké, diamond,.. a dáš si napr. 5-10sérii. Myslím, že takýto tréning ľahký nie je a určite ich kvalitne prepumpuješ, či hrudník ale aj triceps a celkovo ruky. Tak tá stránka je celkovo orientovaná na cvičenie s vlastným telom, a chalani vo videách si tie telá vybudovali takými cvikmi ako ukazujú + hrazda, a rôzne iné variácie a pridané záťaže,.. (sledujem ten projekt od začiatku, videí/tréningov je tam veľa - takže je to jeden zo spôsobov ako nabrať). :)
Obrázok užívateľa
MAte
 
Príspevky: 122
Registrovaný: Štv 10. Jan 2013 1:21:52

Re: Tréning na prsa

Poslaťod silak7777777 » Štv 23. Máj 2013 11:57:17

MAte píše:Spravíš si tréning na vrch tela, kde zaradíš kliky po 10-15opakovaní: klasické, široké, diamond,.. a dáš si napr. 5-10sérii. Myslím, že takýto tréning ľahký nie je a určite ich kvalitne prepumpuješ, či hrudník ale aj triceps a celkovo ruky. Tak tá stránka je celkovo orientovaná na cvičenie s vlastným telom, a chalani vo videách si tie telá vybudovali takými cvikmi ako ukazujú + hrazda, a rôzne iné variácie a pridané záťaže,.. (sledujem ten projekt od začiatku, videí/tréningov je tam veľa - takže je to jeden zo spôsobov ako nabrať). :)

OK děkuju. To bylo to, co jsem potřeboval slyšet. Měl jsem totiž pocit, že pokud nezapojím tréning s vysokými váhami, můžu dělat kliky jak blbec a stejně ničeho nedosáhnu. Už jsem se taky na Youtube přihlásil k odběru a budu to sledovat. Vypadá to velmi dobře ;)
Sílu mám už dost velkou. To, o co mi teď hlavně jde, je objem. Kdyby pro mě měl někdo nějakou radu nebo připomínku, budu rád, když se o ni se mnou podělí.
Ten tréning, který je na tom videu jsem hned vyzkoušel. Je pravda, že po nějakých 3 sériích mě bolelo už celé tělo a ještě dneska cítím hlavně tricepsy. Z vlastní zkušenosti můžu tedy jenom doporučit ;)
No pain No gain!
silak7777777
 
Príspevky: 116
Registrovaný: Pon 11. Feb 2013 21:27:36

Re: Tréning na prsa

Poslaťod silak7777777 » Pon 10. Jún 2013 9:02:46

Takže dá se říct, že dokonalá postava se dá vybudovat i pouze pomocí cviků s vlastní váhou?
Mám na mysli kliky, dřepy, výpady, shyby, zkracovačky, zvedání noh. Doplníte ještě další?
No pain No gain!
silak7777777
 
Príspevky: 116
Registrovaný: Pon 11. Feb 2013 21:27:36

Re: Tréning na prsa

Poslaťod MAte » Pon 10. Jún 2013 16:39:32

silak7777777 píše:Takže dá se říct, že dokonalá postava se dá vybudovat i pouze pomocí cviků s vlastní váhou?
Mám na mysli kliky, dřepy, výpady, shyby, zkracovačky, zvedání noh. Doplníte ještě další?


podľa toho ako myslíš "dokonalá postava" :) ale jasné dá sa vypracovať.., ide o to aké máš ciele atď - môžeš to skombinovať s činkami - rob to čo ťa baví/napĺňa viac :)
Obrázok užívateľa
MAte
 
Príspevky: 122
Registrovaný: Štv 10. Jan 2013 1:21:52

Re: Tréning na prsa

Poslaťod silak7777777 » Ned 16. Jún 2013 21:17:37

Dokonalou postavou myslím aspoň takovou, jak mají ti borci na tomhle tvojem videu. Ti vypadají skvěle a dokážou obdivuhodné věci. Pokud se dá takové postavy a síly dosáhnout jenom pomocí vlastní váhy (nebo možná občas přidat nějaké činky na doplnění, tak to je super!!! :)
Myslíte, že se dá doporučit cvičit KAŽDÝ DEN třeba 50-80 poctivých kliků, 50-80 poctivých dřepů, a přidat ještě nějaké shyby a cviky na břicho? Potom samozřejmě postupně přidávat počty opakování. Myslíte, že se budou svaly stále zvětšovat?
No pain No gain!
silak7777777
 
Príspevky: 116
Registrovaný: Pon 11. Feb 2013 21:27:36

Re: Tréning na prsa

Poslaťod MAte » Ned 16. Jún 2013 22:14:29

Pokiaľ je to tvoj max a si zničený po takom tréningu, tak si myslím, že inpulz pre rast to je. Časom série/opakovania prestaneš zvyšovať lebo dosť rýchlo si telo na to zvyká a potom by tvoj tréning bol aj (+-)500-1000drepov,(fúra času a snaď aj nudy). Zaraď rôzne variácie klikov, (diamondy sú super), potom stačí podstatne menej klikov spraviť aby si mal dosť :) , hrazda sama o sebe je ťažká a tam sa dá veľa vymyslieť a zlepšovať sa, veď urobiť napr. "muscle up" chce ako taký tréning/(silu). Myslím, že typ postavy hra v tomto druhu cvičenia ešte väčšiu úlohu,ako tak pozerám niektorách chalanov čo to cvičia,.. kedže ektomorf má často nabaliť hmotu už pri činkách, pri týchto cvičeniach to bude ešte asi pomalšie (zase vyzerajú mať väčšiu silu na svoju váhu :D takže mnohé prvky sa naučia asi rýchlejšie..). Si zober taký crossfit a mnohí majú slušné postavy a taký tréning netrvá dlho, je zložený z pár cvikov a čas môže byť aj 5-10min. Zase, ak sa chceš posunúť ďalej pridáš v obtiažnosti - takže crossfiter pridá napr. ďaľší tréning (3x do dňa,..). :)
Obrázok užívateľa
MAte
 
Príspevky: 122
Registrovaný: Štv 10. Jan 2013 1:21:52

Ďalší

Späť na Tréning

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron