Help s tréningom

Naše a Vaše rady týkajúce sa tréningových plánov

Moderátori: eerl, Valihora, starosta

Help s tréningom

Poslaťod Socho2 » Str 24. Apr 2013 21:52:49

čaute chalani , mám 16 rokov cca 173cm vysoký ,68kg cvičil som asi 4 mesiace no musel som si dať pauzu od minuleho roka v podstate teraz začínam od znovu už mesiac a čosi , chcel by som sa spýtať aky plán by ste mi odporučili? niekde píšu že split je lepši na naberanie svalovej hmoty niekde zase že full body tak neviem , s naberanim hmoty nemam moc problem ale aj ked mam pocit že som o niečo vyrastol vaha sa nejak nehýbe ,aj tuk celkom rychlo pálim ale predsa nejaký je :D Nechcem cvičiť nejaku objemovku rok a potom sa pred letom brutalne vyrisovať a diety alebo čo to nie , chcel by som cvičiť nejak tak aby som naberal svalovu hmotu a ten tuk popri tom nejakym 1 , 2 kardio treningmi pálil ide to? Prosim vás teda o radu mam v tom menší chaos , stravu dodržiavam , regeneracie mam podla mna dosť nejake tie doplnky beriem ako Protein/Gainer , Creatin , Aminače , na techniku sa sustredim najviac aj na negativne opakovania snažim sa teda. Nejde mi nejak moc o brutal bodybuildersku postavu skor taka fitnes len viac svalov :D určite ma chápeťe :D mam len tento tréning , určite sa najdu chyby zostavil som ho sam v podstate len zaklad tak ma moc nezvozte :D Tak teda , možem stymto treningom dostatočnou stravou a regeneraciou + nejake doplky nabrať dostatok svalovej hmoty? (viem že to nebude za mesiac:-) ) + mam tak mierne vypuknute brucho ale je nanom vydno tie *kocky* ,myslite že kardiom by sa viac *sploštilo*? popripade viac opakovaní pri cvičeni brucha?

Pondelok:
Prsia:
1.Benč press
2.Tlaky na šikmej jednoručky
3.Rozpažovanie na rovnej
4.Kliky na Bradlách

Biceps:
1.Bicepsový zdvih s Vč
2.Bicepsový zdvih s jednoruč. s vytáčaním
3.Kladivový bicepsový zdvih naraz

Predlaktia:
1.Klopenie zápestí
2.Obrátený bicepsový zdvih

Brucho:
1.Príťahy kolien vo vise
2.Skracovačky
3.Bočné brucho
4.Bicyklovacie brušáky

Streda:
Chrbát:
1.Zhyby
2.Príťahy kladky za hlavu
3.Príťahy Vč v predklone
4.Príťahy na prsia podhmatom

Triceps:
1.Kliky na bradlách
2.Tricepsová kladka
3.Jednoručka za hlavu

Brucho:
1.Príťahy kolien vo vise 3x 15
2.Skracovačky
3.Bočné brucho
4.Bicyklovacie brušáky

Piatok:
Nohy:
1.Prekopávanie
2.Drepy
3.Zakopávanie
4.Výpony na lýtka

Ramená:
1.Tlaky jednoručkami na lavičke
2.Predpažovanie
3.Tlaky Vč nad hlavu
4.Príťahy činky k brade

Trapézy:
1.Krčenie ramien s Vč

Brucho:
1.Príťahy kolien vo vise 3x 15
2.Skracovačky
4.Bočné brucho
5.Bicyklovacie brušáky

Cvičím doma mam nejake stroje tak ine možnosti na cviky bohužial nemam , možno časom. Série večšinou 3 na male a 4 na velke opakovania 12-8
Ďakujem za rady vopred
Socho2
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Str 24. Apr 2013 8:35:34

Re: Help s tréningom

Poslaťod strikarad » Štv 25. Apr 2013 15:14:57

V tom treningu by som posunul tie kliky na bradlach pred to rozpazovanie, kedze je to namahavy cvik, tak aby si mal sili aj nato, a pri tych rozpazovani sa mozes uz dokoncit na uplno, ale ak to zvladaas, tak tuto radu neber do uvahy.

Taktiež drepy by som dal ako prvy cvik, ty mas predkopavanie, ale je to na tebe. a este ak sa mozem spytat, ako dlho ti trva trening?

a ano kardion to spališ v pohodke, tusim tam aj niekde pises ze s tym nemas problem, tak tebe to pojde super :D ja tak isto, mesiac som naberal 2kg a za dva tyzdne boli kardiom aj dole :D inak sa mi pači tvoj trening, dobre si si ho zostavil :D
strikarad
 
Príspevky: 84
Registrovaný: Ned 27. Jan 2013 13:43:28

Re: Help s tréningom

Poslaťod Socho2 » Štv 25. Apr 2013 20:35:04

No na tych bradlách tie 4 serrie po 8-6 dám ako tak no potom chvilku už predichávam :D :D , a k drepom no neviem citim sa tak lepšie ako keby zahriaty na to :D že nejdem hned na drepy len s nejakou rozcvičkou mam pocit že mi to potom ide lepšie :D dakujem snažil som sa zo všetkych zdrojov to nejako poskladať ;) .. no dlžka treningu taka hodinka , pauzy dávam 40-30 sekund neviem mam dať viac? Ok dikes moc za rady :)
Socho2
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Str 24. Apr 2013 8:35:34

Re: Help s tréningom

Poslaťod strikarad » Sob 27. Apr 2013 0:21:56

tie pauzy asi do minuty najlepsie, viac asi nie, sice ja davam podla seba, ako sa citim, nechce sa mi tam behat so stopkami :D ale do tej minuty nic nepokazis si myslim :D
strikarad
 
Príspevky: 84
Registrovaný: Ned 27. Jan 2013 13:43:28

Re: Help s tréningom

Poslaťod JanoD » Uto 30. Apr 2013 11:37:50

Ahoj. Vynechal by som priatahy kladky za hlavu, kedze sa jedna o pomerne neprijemny a nebezpecny cvik (ramena, lopatky) a nahradil ho klasickym pritahovanim kladky pred hlavou. Taktiez by som zaradil mrtvy tah. Pri ramenach by som sa rozhodol bud pre dlhu cinku alebo jednorucky a zaradil by som rozpazovanie a zapazovanie s jednoruckami. K noham, nie som fanusikom predkopavania a zakopavanie, kedze dane cviky nepomozu tvojim kolenam (klbova vyziva ta nezachrani), vo svojom treningu som nahradil zakopavanie rumunskym mrtvym tahom a predkopavanie nepraktizujem, no jedna sa o tvoje rozhodnutie.... :-) . Prajem ti vela zdaru do dlasieho napredovania.
JanoD
 
Príspevky: 100
Registrovaný: Sob 29. Dec 2012 9:40:38

Re: Help s tréningom

Poslaťod Socho2 » Sob 04. Máj 2013 13:51:49

Mrtvy ťah mi moc nevyhovuje osobne na chrbát:/ viem že je to strašne dobr a zakladny cvik ale nič nenarobín , najradšej by som ho cvičil to je pravda , a k tym nohám no pišem je to podla mojich možnosti čo mam doma bohužial viac naradia není, rumunsky mrtvy ťah mo poobzeram sa potom vyskušam a uvidim ale dakujem za rady :)
Socho2
 
Príspevky: 6
Registrovaný: Str 24. Apr 2013 8:35:34

Re: Help s tréningom

Poslaťod JanoD » Ned 05. Máj 2013 23:31:00

Taktiez by som zaradil bulharsky deleny drep (bulgarian split squat), ako nahradu predkopavania, jedna sa o velmi narocny cvik na jednej nohe, ktory ti dopomoze nabrat objem a zvysit silu. Mrtvy tah by sa mohol nahradit hyperextenziami na zemi, no pokusil by som sa ho odcvicit (aj s cinkou bez zavazi, resp s jednoruckami ako to robim ja).
JanoD
 
Príspevky: 100
Registrovaný: Sob 29. Dec 2012 9:40:38


Späť na Tréning

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron